آموزش ساخت تابلو روان

دوره ساخت تابلو روان شامل: آموزش ساخت تابلو روان فول کالر، سه رنگ، دو تیکه، چشمک زن، آموزش عیب یابی و ساخت ماژول تابلو روان، تعمیرات تمام قطعات تابلو و غیره می‌باشد.

امروزه مغازه‌ ها و مراکز تجاری برای تبلیغات و قرار دادن فروشگاه در معرض دید بیشتر از تابلو های روان استفاده می‌ کنند. همین امر سبب ایجاد بازارکار و درآمد عالی برای علاقمندان نصاب‌‌ تابلو روان می‌ گردد. شما با شرکت در کلاس‌ های تابلو روان می‌‌توانید این مهارت و فن را یاد بگیرید و از آن کسب درآمد کنید.

آموزش تابلو روان از شاخه‌ های الکترونیک بوده و در مجتمع آموزشی فنی برق به صورت عملی و تخصصی ویژه بازار کار برگزار می‌گردد. دوره نصب تابلو روان از مبتدی تا پیشرفته آموزش داده می‌شود و کاراموزان برای ورود به این حرفه نیاز به پیش زمینه ندارند تنها داشتن دانش اندکی در مورد نوشتن فایلی در ورود کافی می‌باشد. در این دوره برای یادگیری بیشتر، جزوات آموزشی به صورت فایل pdf در اختیار کارآموزان قرار داده می‌شود.

بعد از پایان دوره، هنرجویان قادر به ساخت و نصب انواع تابلو‌های روان مانند: تابلو روز شمار، تابلو راهنما، تابلو آمار دیجیتال، اسکوربورد ورزشی، تابلو تاریخ شمسی، تابلوی منو قیمت و … خواهید بود.

سرفصل‌های آموزشی این دوره شامل آشنایی با انواع تابلو روان و تلویزیون شهری، آشنایی با انواع ماژول‌ها، آموزش نرم افزار HD2016، آموزش ساخت تابلو دو تکه و برنامه ریزی بردهای کنترل و… می باشد.

لازم به ذکر است که در صورت عدم یادگیری کارآموزان می‌توانند از پشتیبانی نامحدود آموزشگاه جهت شرکت مجدد در دوره آموزشی بدون پرداخت هزینه استفاده نمایند.

بعد از پایان دوره آموزشگاه فنی برق، مدرک معتبر تابلو روان را به کارآموزان اعطا می کند. بعد از ورود به بازار کار در صورت ایجاد مشکل در روند کار امکان مراجعه حضوری یا تماس تلفنی با استاد برای کارآموزان عزیز فراهم می‌باشد.

معرفی دوره ساخت تابلو روان

پادکست معرفی کلاس ساخت تابلو روان

مزایای آموزشگاه ساخت تابلو روان

خوابگاه هنرجویان

پشتیبانی نامحدود

بازآموزی رایگان

کاملا عملی

مدرک معتبر

بازگشت وجه

توضیح دوره
آموزش ساخت تابلو روان نام دوره
1,400,000 تومان : شهریه ساخت تابلو روان
1,000,000 تومان : شهریه ساخت تابلو روان با تخفیف
عملی : نوع دوره

هزینه کلاس ساخت تابلو روان

مطابق سرفصل های فنی و حرفه ای
ویژه بازار کار

سرفصل های دوره ساخت تابلو روان

  • معرفی انواع تابلو روان و تلویزیون شهری
  • آموزش طریقه اندازی گیری استاندارد برای ساخت تابلو روان
  • آموزش اضافه کردن متن با افکت‌های مختلف در تابلو در دوره آموزش ساخت تابلو روان
  • آموزش ساخت تابلو روان تک رنگ در رنگ های مختلف
  • آموزش ساخت تابلو روان فول کالر
  • آموزش ساخت تابلو روان دو تیکه
  • آموزش ساخت تلوزیون شهری آفلاین
  • بررسی تخصصی مشخصات ماژول‌ها
  • بررسی تخصصی مشخصات بردهای
  • آموزش عیب یابی و تعمیرات تمام قطعات تابلو روان در دوره تخصصی آموزش ساخت تابلو روان
  • آموزش نرم افزار HD2016
  • آموزش اضافه کردن عکس و انیمیشن در تابلو
  • آموزش نحوه صحیح آب بندی تابلو
  • آموزش عیب یابی برد های تابلو روان
نمایش تمام سرفصل ها
  • آموزش ساخت تابلو روان به صورت مرحله به مرحله
  • معرفی انواع ماژول‌های تک رنگ، سه رنگ و فول کالر
  • معرفی واشر آب بندی و نحوه نصب صحیح آن
  • آموزش ساخت تابلو روان سه رنگ
  • آموزش ساخت تابلو حاشیه مغازه
  • آموزش ساخت تلوزیون شهری آنلاین
  • آموزش نرم افزار HD2013
  • معرفی انواع بردهای دو کانال، چهار کانال و غیره
  • معرفی انواع کابل های فلت و تغذیه
  • آموزش برنامه ریزی در طول هفته برای برنامه مورد نظر
  • آموزش برنامه ریزی دما در تابلو روان
  • آموزش تنظیم روز شمار برای تابلو روان
  • آموزش عیب یابی ماژول ها
  • آموزش عیب یابی منبع تغذیه
نمایش تمام سرفصل ها

آشنایی با کلاس ساخت تابلو روان

کلاس تئوری ساخت تابلو روان

کلاس عملی ساخت تابلو روان

کارگاه دوره ساخت تابلو روان

فرم پیش ثبت نام



    دوره های مرتبط با این رشته:

    آموزش ساخت تابلو روانآموزش ساخت تابلو LEDآموزش ساخت رباتآموزش طراحی بردهای الکترونیکیطراحی میکروکنترلرهای ARMطراحی میکروکنترلرهای AVR


    به خوابگاه نیاز دارم.

    نظرات کارآموزان کلاس ساخت تابلو روان

    سوالات عمومی


    آیا پس از پایان دوره آموزش ساخت تابلو روان مدرک معتبر صادر می شود؟

    بله، پس از اتمام دوره، مدرک آموزشگاه به صورت رایگان صادر می شود.

    منظور از تضمینی بودن دوره ساخت تابلو روان چیست؟

    یعنی در صورت عدم یادگیری شما می توانید به صورت رایگان در دوره بعدی شرکت کنید.

    چه تایمی بعد از ثبت نام، دوره ساخت تابلو روان شروع می شود؟

    حداکثر بعد از دو هفته بعد از پیش ثبت نام، دوره شروع می شود.

    چرا بهتر است کارآموزان دوره آموزش ساخت تابلو روان را در آموزشگاه فنی برق بگذرانند؟

    زیرا آموزشگاه فنی برق از تخصصی ترین مراکز آموزشی در زمینه آموزش های فنی زیر نظر سازمان فنی حرفه ای می باشد و از ویژگی آن: ارائه پکیج کامل آموزشی در پایان دوره ارائه خوابگاه نزدیک به محل آموزشگاه دارای کادر آموزشی متخصص و مجرب پشتیبانی نامحدود هنرجویان بعد از اتمام دوره توسط اساتید ارائه جزوه و فایل آموزشی دوره مشاوره و راهنمایی در زمینه راه اندازی شغل دسترسی آسان به آموزشگاه توسط وسایل نقلیه عمومی

    چگونه افراد شاغل می توانند در دوره ساخت تابلو روان شرکت کنند؟

    افراد شاغل می توانند این دوره را در روزهای تعطیل و آخر هفته با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی شرکت کنند.

    آیا آموزشگاه فنی برق شرایط پذیرش کارآموزان شهرستانی را دارد؟

    بله، کارآموزان شهرستانی می توانند دوره آموزش ساخت تابلو روان را به درخواست خود در پایان هفته و حتی در طول هفته به صورت فشرده بگذرانند و همچنین در صورت نیاز به خوابگاه های اطراف آموزشگاه معرفی می شوند.

    آیا در پایان دوره ساخت تابلو روان می توان وارد بازار کار شد؟

    بله، با توجه به این که سرفصل های آموزشی دوره مطابق با نیاز بازار کار طراحی شده است و پس از اتمام دوره کارآموزان می توانند با آمادگی کامل وارد بازار کار شوند.

    سوالات تخصصی


    آیا آموزش ساخت تابلو چشمک زن هم در دوره ساخت تابلو روان آموزش داده می شود؟

    بله، ساخت تابلو 2 کانال و 4 کانال در کلاس ساخت تابلو روان آموزش داده می شود.

    آیا ساخت تابلو با مقاومت آموزش داده می شود؟

    بله، ساخت تابلو با مقاومت و نیز بدون مقاومت آموزش داده می شود.

    آیا نحوه تنظیم برد کنترل تابلو LED آموزش داده می شود؟

    بله، تنظیمات سرعت شدت نور نیز آموزش داده می شود.

    آیا نحوه لحیم کاری نیز آموزش داده می شود؟

    بله، به صورت کاملا عملی لحیم کاری آموزش داده می شود.

    آیا بازاریابی و نحوه قیمت دهی نیز آموزش داده می شود؟

    بله، نحوه بازاریابی و قیمت دهی تابلو با توجه به ابعاد تابلو نیز آموزش داده می شود.

    پیشنهاد ما به شما جهت فراگیری این حرفه شرکت در دوره ساخت تابلو روان می باشد که در آموزشگاه معتبر فنی برق به صورت کاملا عملی برگزار می شود. این دوره در کارگاه های مجهز و تحت نظر اساتید مجرب تشکیل می شود، با شرکت در این دوره به راحتی وارد بازار کار شوید و از درآمد بالای آن بهره مند شوید.

    آموزش صفر تا صد تابلو روان

    تابلوهای روان یکی از کاربردی ترین ابزارهای تبلیغاتی هستند که با استفاده از آن می توانید محصولات و خدمات خود را در قالب متن، عکس و انیمیشن به دیگران ارائه دهید. یکی از مهمترین مزیت های ساخت تابلو روان این است که تمامی قطعات (حتی فریم) در بازار موجود است و نیازی به برنامه نویسی، طراحی مدار، لحیم کاری و غیره نیست. تابلو روان یک فناوری صفحه نمایش پیشرفته است که از پنل های LED به عنوان منبع نور استفاده می کند. در حال حاضر از تابلو های روان به عنوان یک روش تبلیغاتی موثر استفاده می شود که در سال های اخیر و در مشاغل کوچک و بزرگ بسیار محبوب شده اند.

     

    صفحه نمایش تابلو روان یک فناوری نمایشگر است که از پنل های آن به عنوان منبع نور استفاده می کند. در چنین نمایشگرهایی، یک پنل از چندین ال ای دی تشکیل شده است. همانطور که می دانید LED ها نسبت به سایر منابع ساطع کننده نور، روشنایی و شدت نور بیشتری تولید می کنند. صفحه نمایش LED به عنوان رابط کاربری در تعداد زیادی از دستگاه های الکترونیکی کوچک و بزرگ استفاده می شود. دستگاه های الکترونیکی مدرن مانند گوشی های هوشمند، تبلت ها، تلویزیون ها، مانیتورهای کامپیوتر، صفحه نمایش لپ تاپ و غیره از نمایشگر LED برای نمایش خروجی استفاده می شود. نمایشگرهای LED به دلیل کارایی بالا و مصرف انرژی کم بیشترین کاربرد تجاری را دارند.

    در سال های اخیر، نمایشگرهای LED به سرعت توسعه یافته اند، عمدتاً به دلیل مزایای بسیاری مانند روشنایی بالا، ولتاژ پایین، مصرف برق کم، نصب آسان در مقیاس بزرگ، عمر طولانی، مقاومت در برابر ضربه و عملکرد پایدار می باشد. نمایشگرهای LED را می توان بر اساس ظاهر، شکل و اندازه به دسته های زیادی تقسیم کرد. در حال حاضر تابلو روان به عنوان یکی از تجهیزات کاربردی تبلیغاتی برای مشاغل کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد. پنل Roan متشکل از ماژول هایی است که در کنار هم نصب می شوند و یک تصویر واحد برای ما ایجاد می کنند. تابلوهای روان در طیف های رنگی مختلف موجود هستند. برنامه نویسان برای نمایش متن یا تصاویر روی این نوع بردها بیشتر از نرم افزارهایی مانند Code Vision یا AVR استفاده می کنند.

    مدرک فنی و حرفه‌ای دوره ساخت تابلو روان

    امروزه داشتن مدرک فنی و حرفه ای در رشته های مختلف فنی امتیاز ویژه ای تلقی می شود و کارآموزان واجد شرایط حاضر به شرکت در دوره آموزش ساخت تابلو روان در آموزشگاهی معتبر می شوند که مدرک فنی و حرفه ای را برای آنها فراهم می کند. کارآموزان واجد شرایط با داشتن این گواهی می توانند از مزایای آن استفاده کنند. کارآموزان پس از گذراندن این دوره باید آمادگی شرکت در آزمون فنی و حرفه ای را داشته باشند و پس از قبولی در آزمون، گواهینامه معتبر و رسمی دوره آموزش ساخت تابلو روان را دریافت کنند. از آنجایی که داشتن مدرک معتبر فنی حرفه ای برای اشتغال در سایر کشورها الزامی است و برای افرادی که قصد مهاجرت دارند بسیار حائز اهمیت می باشد، دریافت مدرک فنی حرفه ای دوره آموزش ساخت تابلو روان یک مزیت محسوب می شود.

    آموزش ساخت تابلو روان

    آموزش آنلاین ساخت تابلو روان

    آموزش آنلاین ساخت تابلو روان روش مناسبی برای فرا گیری این حرفه نمی باشد زیرا ساخت تابلو روان نیازمند آموزش عملی، تمرین و تکرار است و فقط از طریق انجام عملی می توانید ساخت تابلو روان را به صورت تخصصی یاد بگیرید و به یک تعمیرکار تخصصی تبدیل شوید. در نظر داشته باشید در کلاس ساخت تابلو روان آنلاین آموزش ها به صورت عملی برگزار نمی شود و کارآموزان فرصت دریافت مطالب آموزشی را به درستی ندارند و بهره ای که باید از کلاس ببرند را نمی برند. بنابراین، اگر به تازگی با این حرفه آشنا شدید و در مورد ساخت تابلو روان شناختی ندارید، توصیه می کنیم یک دوره آموزشی حضوری و تخصصی ساخت تابلو روان را برای یادگیری سپری کنید.

    بهترین آموزشگاه ساخت تابلو روان در تهران

    انتخاب آموزشگاه ساخت تابلو روان یکی از مهمترین عواملی است که با کیفیت آموزش کارآموزان ارتباط مستقیم دارد. بسیاری از کارآموزان هزینه دوره ساخت تابلو روان را ملاک انتخاب آموزشگاه می دانند، درست است که هزینه آن نیز مهم است اما مهم تر از آن کیفیت آموزش و تجهیزات آموزشی و اعتبار آموزشگاه می باشد. کارآموزان قبل از انتخاب آموزشگاه ساخت تابلو روان باید از موارد گفته شده اطمینان حاصل کنند که با کمی بررسی این اطمینان حاصل خواهد شد. آموزشگاه فنی برق یکی از بهترین آموزشگاه هایی است که آموزش ساخت تابلو روان را از صفر تا صد برگزار می کند و پس از اتمام دوره از کارآموزان پشتیبانی می کند.

    مجتمع فنی برق علاوه بر دوره ساخت تابلو روان ، برگزارکننده دوره های فنی مختلف مانند دوره آموزش ساخت تابلو ،LED آموزش طراحی بردهای الکترونیکی، آموزش هوشمندسازی ساختمان و غیره می باشد، تمامی دوره ها به صورت عملی، در کارگاه های مجهز و تحت نظر اساتید مجرب و متخصص برگزار می شود در صورت علاقه به فراگیری هر یک از شغل های فنی همین الان به مجتمع فنی برق مراجعه نمایید.

    درآمد ساخت تابلو روان

    با توجه به فضای رقابتی کسب و کار، تبلیغات به یک عنصر جدایی ناپذیر تبدیل شده است. ممکن است برایتان پیش آمده باشد که مجذوب فروشگاهی شده باشید که زرق و برق بیشتری داشته باشد، همین موضوع موجب شده است صاحبان مشاغل شروع به سفارش ساخت بردهای الکترونیکی کنند. این افزایش تقاضا بازار تجارت بردهای الکترونیکی را دو برابر کرده است. طبق آمار به دست آمده میانگین درآمد تکنسین بردهای الکترونیکی بین 25 تا 32 میلیون تومان است. البته دستیابی به درآمدهای بالاتر در این شغل دور از انتظار نیست.

    انواع تابلوهای روان

    نمایشگر LED فضای باز یک رسانه محبوب برای انتقال تبلیغات تجاری و انواع مختلف اطلاعات به عموم است. دید بالایی دارند و به راحتی بر روی انواع سازه ها مانند ساختمان ها، ویترین مغازه ها و غیره نصب می شوند.

    نمایشگرهای داخلی (Indoor) و خارجی (Outdoor)

    برای یک محیط داخلی، روشنایی صفحه مورد نیاز متوسط است. از آنجایی که اینگونه نمایشگرها از نزدیک دیده می شوند، زاویه دید وسیعی دارند، سبک هستند و تراکم بالایی دارند. برای نمایشگرهای فضای باز، تراکم نقطه نسبتاً کم است و نیازهای نور متفاوت است زیرا شرایط مشاهده در شب و روز متفاوت است. علاوه بر این، این نمایشگرها باید از فاصله بسیار دورتری دیده شوند.

    ویژگی های تابلوهای روان در محیط های بیرونی

    • قابل انعطاف
    • ضد ضربه
    • ضدآب
    • مقاوم در برابر گرد و غبار
    • تحمل و دوام بالا در شرایط مختلف جوی

    کاربردهای تابلوهای ثابت و روان در محیط های داخلی

    • دیسک های DVD
    • در اتومبیل
    • مایکروویو
    • فرهای خانگی
    • صفحه نمایش تلفن
    • ترازو خانگی
    • تیغ های دیجیتال و غیره

    توجه داشته باشید که همه نمایشگرها برای هر یک از کاربردهایی که گفته شد، مناسب نیستند. عواملی مانند نوع نمایشگر، رنگ، اندازه، روشنایی و تعداد کاراکترهای مورد نیاز می تواند به تعیین بهترین تابلو جهت کاربردی که مدنظر شما است، کمک کنند.

    هزینه ساخت تابلو روان

    موارد بسیاری بر هزینه ساخت یک تابلو روان تأثیر می گذارد، به عنوان مثال ابعاد تابلو روان، متن یا تصویر تابلو روان، ماژول های عوامل مختلف مورد استفاده، تعداد رنگ های استفاده شده در تابلوها، سطح مقاومت در برابر ضربه و غیره هر یک از این عوامل در ساخت تابلو روان تاثیرگذار هستند. قیمت گذاری برای مشتریان نیز یکی از مهم ترین بخش های این کار است. گاهی اوقات تولید کننده تابلو روان بدون توجه به نکات و عوامل موثر بر قیمت، مبلغی کمتر از حد ممکن را به مشتری اعلام می کند که متأسفانه منجر به ضرر و زیان تولیدکننده می شود! در دوره آموزش ساخت تابلو روان یاد می گیریم که چگونه قیمت گذاری کنیم تا زحمات افراد سازنده تابلو روان هدر نشود و از طرفی با ارائه قیمت مناسب رضایت مشتری را جلب کنند.

    قطعات تابلو روان

    پنل Roan از اجزای مختلفی تشکیل شده است که در ادامه به توضیح مختصری در مورد آنها می پردازیم.

    ماژول

    قرار دادن ماژول ها در کنار هم یک تابلو روان ایجاد می کند. ماژول ها در اندازه های مختلف در بازار موجود هستند. ماژول ها در انواع تک رنگ، سه رنگ و هفت رنگ با اندازه های 16 تا 32 موجود هستند.

    مادربرد

    مادربرد وظیفه دریافت اطلاعات از کامپیوتر و انتقال آن به ماژول ها را بر عهده دارد. مادربردها به صورت ماژول در بازار خرید و فروش می شوند و شرکت های مختلف داخلی و خارجی طیف وسیعی از آنها را تولید می کنند و برای انجام وظایف مادربردها و ماژول ها باید ولتاژ و جریان مورد نیاز تامین شود و این کار توسط برق انجام می شود.

    کابل ارتباطی

    در نهایت برای اتصال قطعات از سیم های برق و کابل های داده استفاده می شود. با شرکت در دوره ساخت تابلو روان، آموزش های لازم برای ساخت تابلو روان با بهترین روش های آموزشی را خواهید دید. برای ثبت نام در دوره آموزش ساخت تابلو روان، فرصت را از دست ندهید و همین الان با کارشناسان آموزشگاه فنی برق تماس بگیرید.

    نمایش همه

    دیدگاه کاربران

    • میثم گفت: پاسخ

      سلام در دوره آموزش ساخت تابلو روان جزوه و فایل آموزشی ارائه می شود؟

      • زهرا آقاجانی گفت: پاسخ

        سلام وقت بخیر
        بله در دوره آموزش ساخت تابلو روان، جزوه و فایل آموزشی به کارآموزان ارائه می شود.

    • اکبری گفت: پاسخ

      سلام بازاریابی و نحوه قیمت دهی در دوره آموزش ساخت تابلو روان آموزش داده می شود؟

      • زهرا آقاجانی گفت: پاسخ

        سلام وقت بخیر
        بله نحوه بازاریابی و قیمت دهی تابلو با توجه به ابعاد تابلو در دوره آموزش تابلو روان تدریس می شود.

    • نوید گفت: پاسخ

      سلام چه تایمی بعد از ثبت نام، دوره آموزش ساخت تابلو روان شروع می شود؟

      • زهرا آقاجانی گفت: پاسخ

        سلام وقت بخیر
        حداکثر بعد از دو هفته بعد از پیش ثبت نام، دوره ساخت تابلو روان شروع می شود.

    • حسینی گفت: پاسخ

      سلام در پایان دوره ساخت تابلو روان می توان وارد بازار کار شد؟

      • زهرا آقاجانی گفت: پاسخ

        سلام وقت بخیر
        بله با توجه به این که سرفصل های آموزشی دوره ساخت تابلو روان مطابق با نیاز بازار کار طراحی شده است و پس از اتمام دوره آموزش ساخت تابلو روان کارآموزان می توانند با آمادگی کامل وارد بازار کار شوند.

    • نجفی گفت: پاسخ

      سلام افراد شاغل چگونه می توانند در دوره ساخت تابلو روان شرکت کنند؟

      • زهرا آقاجانی گفت: پاسخ

        سلام وقت بخیر
        افراد شاغل می توانند دوره آموزش ساخت تابلو روان را در روزهای تعطیل و آخر هفته با هماهنگی و برنامه ریزی قبلی شرکت کنند.

    • بیژن گفت: پاسخ

      سلام پس از پایان دوره آموزش ساخت تابلو روان مدرک معتبر صادر می شود؟

      • زهرا آقاجانی گفت: پاسخ

        سلام وقت بخیر
        بله پس از اتمام دوره ساخت تابلو روان مدرک آموزشگاه به صورت رایگان صادر می شود.

    • امیرمحمد گفت: پاسخ

      سلام نحوه تنظیم برد کنترل تابلو LED در دوره ساخت تابلو روان آموزش داده می شود؟

      • زهرا آقاجانی گفت: پاسخ

        سلام وقت بخیر
        بله تنظیمات سرعت، شدت نور، در دوره آموزش ساخت تابلو روان آموزش داده می شود.

    • علی گفت: پاسخ

      سلام آموزش ساخت تابلو چشمک زن هم در دوره ساخت تابلو روان تدریس می شود؟

      • زهرا آقاجانی گفت: پاسخ

        سلام وقت بخیر
        بله ساخت تابلو 2 کانال و 4 کانال و غیره در دوره آموزش ساخت تابلو روان تدریس می شود.

    • مهدی گفت: پاسخ

      سلام آیا نحوه لحیم کاری در دوره ساخت تابلو روان آموزش داده می شود؟

      • زهرا آقاجانی گفت: پاسخ

        سلام وقت بخیر
        بله در دوره آموزش ساخت تابلو روان، نحوه لحیم کاری به صورت عملی آموزش داده می شود.

    نمایش بیشتر

    دیدگاهتان را بنویسید

    شهریه دوره: 1,400,00030 % تومان

    شهریه با تخفیف: 1,000,000 تومان